Sider

torsdag den 23. december 2010

23'ene

....dagen før dagen. Nu mangler der kun at blive åbnet 1. låge i kalenderen.
Pakkerne er i hus, de fleste mangler dog stadig at blive pakket ind, men det elsker jeg at gøre til en go film her til aften.
Jeg har syet mange af gaverne selv, men det må jeg vente med at vise jer, i skal dog se Frida's gave (hende kan jeg holde væk fra bloggen, smil!) dukken og skabet er købt hos PRIK på Frederiksberg, den lille lift og den ternet frakke, har jeg syet.
Vejens drenge har indtaget stuen og Xboxen efter ca. 4 timer i sneen.... dejligt de kan fordrive ventetiden med venner....mens vi gør rent, piller kartofler og klare de sidste indkøb..
Juletræet er lidt sølle og afpillet efter mange katte angreb, det må vi gen-pynte og gøre fint igen i morgen.
Men julen er i hus ...

JEG ØNSKER JER ALLE EN GLÆDELIG JUL...!!!