Sider

torsdag den 9. august 2012

FOTO WORKSHOP

I et stykke tid har jeg gået med den idé at lave nogle foto workshops. Udsprunget af mit eget ønske om at blive endnu bedre til at fotografere og at der samtidigt er flere der har spurgt mig om jeg har ville lære dem nogle fif.

Nu har jeg, som i sikkert har bemærket, et rigtig godt samarbejde med fotograf Peter Kragballe, som udover at lave foto serier sammen med mig også underviser i Foto på Medieskolen i Lyngby.
Sammen vil vi gerne holde nogle fotoworkshops. Peter vil være den primære underviser i alt det tekniske samt billedredigering, jeg vil bidrage med min viden om visuel historiefortælling og styling.

Vi vil tage individuelt udgangspunkt i optimering af dine billeder, øse ud af håndgribelige tips og tricks.  General fototeknik og grundlæggende funktioner i Photoshop. Ligegyldigt hvilken kamera type du har, spejlrefleks eller kompakt, kan vi hjælpe med at optimere dine billeder.

Workshoppen vil være 2 dage. Fra  9-16 begge dage på Vesterbro KBH.
Pris vil ligge på 2650,-

Vi vil rigtig gerne høre jer om en sådan workshop har jeres interesse og eventuelle ønsker til hvad den skulle indeholde.
Vil glæde mig til at læse jeres kommentar,
smil